PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Freitag 08.11.2024
Suchen
  Suchzentrum
Register der Tschechischen Republik
GRUNDINFORMATIONEN
  Grundinformationen von CZ
Das besten aus Tschechien
Regionen in der Tschechischen Republik
Touristische Regionen
Turistické oblasti
Städte und Gemeinden
Euroregionen
Mikroregionen und Vereinigungen
Malerische regionen
AKTUALITÄTEN UND AKTIONEN
  Aktualitäten
Aktionsdatenbank
Volksaktionen und Festspiele
Touristische Aktionen
PRAG - DAS HERZ EUROPAS
  Stadt PRAG
Prager Informationszentren
Prager Aktionskalender
Badenwesen
  Badeeinrichtungen
Krankenversicherung
Kongresstouristik
  Ausstellungen und Ausstellungsplätze
Kongresszentren
Ausstellungswesen und Propagierung
Kongresse und Konferenzen
Messen und Ausstellungen
Touristik und freizeit
  Informationszentren
Kultur und Unterhaltung
UNESCO Sehenswürdigkeiten
Sehenswürdigkeiten und Architektur
Kirchliche Denkmäler
Burgen und Schlösser
Aktivurlaub
Wandertouristik
Agrotouristik
Radfahrtouristik
Wassertouristik und Sporten
Weintouristik
Sport und Relaxation
Klub der tschechischen Touristen
Reisebüros
Folklore und Traditionen
  Folklorní sdružení
Volksgruppen
Volksfestspiele
Volkstraditionen und Gewohnheiten
Volkserzeugnisse, Handwerke
Natur und ihrer schutz
  Biosférická rezervace UNESCO
Naturschutzgebiete
Naturschönheiten
Höhlen und Abgründe
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naturlehrpfade
Unterkunft, verpflegung
  Autocampingplatz, Zeltplatz
Hotels, Pensionen
Chaty a chalupy
Erholungsareale
Weitere Unterkunft
Restaurants
Příjemné posezení
Gastronomische Spezialitäten
Handel und Dienstleistungen
  Dienste für Kraftfahrers
Einkaufszentren
UNTERNEHMENSUNTERSTÜTZUNG
  Investitionsgelegenheiten
Finanzsektor und Versicherung
Realitäten
Industrieproduktion
Nahrungsmittelproduktion
Království perníku

Informační hlasová schránka - rozšíření služeb klientům

ŠPINDLERŮV MLÝN. Turistické informační centrum ve Špindlerově Mlýně je pro provozovatele telefonní informační linky která umožňuje získávat informace o Špindlerově Mlýně 24 hodin denně pomocí tlačítkového telefonu s tónovou volbou.
Hlasová schránka obsahuje jednak základní informace dlouhodobějšího charakteru o historii Špindlerova Mlýna, poloze a dopravní dostupnosti, možnostech kulturních i společenských aktivit, dále pak aktuální informace (dle potřeby denně obměňované), o počasí, provozu lyžařských zařízení, stavu sjezdovek, obsazenosti parkovišť a dopravní situaci na místních komunikacích.
Hlasová schránka je členěna do struktury "stromu”, kde je v úvodu nabídnuta volba jazyka (ČJ, NJ, AJ), následně pak tematické okruhy informací:
  • Aktuální informace,
  • Obecné informace a historie města,
  • Zimní, letní aktivity,
  • Služby a zábava.
  • Ubytování ve Špindlerově Mlýně s možností (je-li voláno z faxového přístroje) získat faxový přehled ubytovacích zařízení: hotelů, penzionů, ubytování v soukromí i turistických ubytovnách, autokempů včetně kontaktů.
Zřízení informační hlasové schránky je kvalitativním i kvantitativním rozšířením služeb, které přináší výhody klientům turistických informačních center - dostupnost služby 24 hodin denně i pro více telefonních účastníků, možnost efektivního získávání informací včetně faxového seznamu ubytovacích zařízení - tak provozovateli - snížení zátěže pracovníků turistického informačního střediska při rutinním zodpovídání telefonických dotazů. Zbývá více prostoru pro práci s klienty v přímém styku. Sníží se náklady i pracovního času na rozesílání "ubytovacích katalogů”.
Součástí služby pro provozovatele je výkaz o provozu linky, který poskytne dokonalý přehled, o které informace byl největší zájem a mnoho dalších statistik včetně časových.
Na základě těchto údajů je možno operativně modifikovat strukturu poskytovaných informací dle zájmu klientů.
Zřízení infolinky předcházela důkladná příprava spočívající ve zpracování podkladů pro jednotlivé okruhy informací včetně jejich logického členění pro namluvení profesionálními "spákry” (v cizojazyčných verzích rodilými mluvčími) a zejména v široké propagaci této nové služby, což je déletrvající úkol.
Dosavadní provoz informační hlasové schránky lze na základě zpětné vazby (výkazů o provozu) hodnotit jednoznačně pozitivně. Zájem o tuto službu má vzestupnou tendenci. Nejpožadovanějšími jsou aktuální informace ve všech jazykových verzích. Zaujala-li vás tato možnost získávání informací, vytočte telefonní číslo
Po poslechu informací o Špindlerově Mlýně bychom uvítali vaše postřehy a připomínky, které bychom využili k dalšímu zkvalitňování našich služeb.

Ota Černý

Poznámka:Vyzkoušela jsem si na uvedené číslo zavolat. Informace byla perfektní. Momentálně bylo tři pod nulou, zataženo, na hřebenech 210 cm sněhu, ve městě 130 cm, vleky v provozu atd. Mně osobně takovýto druh informace plně vyhovoval.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.03.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA